Aquest web utilitza cookies per millorar l'experiència de navegació. Pots acceptar-les i continuar navegant o revisar les preferències de privacitat en qualsevol moment.
Viatge dels alumnes dels tallers d'anglès a Anglaterra Maig 2019 · El moviment és vida
VIATGE DELS ALUMNES DELS TALLERS D'ANGLÈS A ANGLATERRA MAIG 2019
El propòsit del viatge és que els alumnes que han fet el curs puguin posar en pràctica els coneixements bàsics adquirits a classe. El fet d'usar la llengua en situacions reals fa que el vocabulari i les frases es fixin molt millor en la memòria. També, i no menys important, és el fet de fer el viatge en grup i passar-so bé. Vam riure molt! i per tant també vam gaudir dels beneficis de la famosa "risoterapia".

Viatge a Brighton , Anglaterra del 12 al 15 de Maig 2019

Vam sortir el dia 12 de maig de l' Aeroport de Barcelona i vam arribar a Brighton sobre les 3 de la tarda.
A la tarda/vespre vam anar a donar un vol per la ciutat a veure breument els jardins del famós "Pavillion" i el "Brighton Pier" , una mica per començar a situar-nos. Seguidament vam anar a sopar el típic "Fish and Chips"

El segon dia, vam anar a passar el dia a Londres. Varem arribar a Londres sobre les 10 del matí.
Tot passejant vam caminar des de l' Estació Victoria fins que vam arribar al "Buckingham Palace" on, per casualitat, era el moment del canvi de la guàrdia. Seguidament vam anar al bonic "Saint James Park" on vam dinar a fora en una terrassa ja que feia un dia fantàstic. Després de dinar vam anar fins el riu passant pel "Pont de Westminster" des de on es veuen bé les Cases del Parlament i el Big Ben, llàstima que el rellotge està en obres i estava tapat. Vam agafar un vaixell pel Tamesi des de on vam veure el principals monuments de Londres fins el "Tower Bridge" on varem baixar i que és on hi ha la famosa Torre de Londres. De tornada altre cop el vaixell a vall del Tamesi i cap a la estació Victoria per agafar el tren de tornada a Brighton. Va ser un dia fantàstic!!
Vam sopar a Brighton en un Pub.
El tercer dia vam anar d'excursió a un parc natural "The Seven Sisters Park". Vam anar en autocar fins Eastbourne, una ciutat propera, on vam agafa un bus turístic que fa una ruta per la ciutat i té parada al parc. Vam veure els impressionants penya segats blancs, des de dalt i després des de la platja.
L'últim dia com que l'avio de tornada no sortia fins tard del vespre varem poder passar el dia a Brighton. Alguns varem anar a passejar pel magnífic i llarg passeig marítim i desprès a dinar a un restaurant de peix. També hi va haver temps per fer les ultimes compres.
Els vols tant d'anada com de tornada van ser tranquils i tothom va gaudir fins l'últim moment.